Oferta szkoleniowa:

SZKOLENIA DLA FIRM:
Cel szkolenia:
* zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów
* identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi
* zdobycie umiejętności komunikowania się i unikania błędów w komunikacji z klientem
* poznanie i rozwinięcie efektywnych technik sprzedaży
* rozwinięcie umiejętności w podejściu do różnych zachowań klientów
* poznanie skutecznych sposobów prezentacji produktu
* poznanie zasad rozmów telemarketingowych

Profil uczestnika Handlowcy, pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży

Czas trwania 8 godzin (1 dzień) lub 2 x 4 godziny – dni powszednie
Liczba osób
Max. 15 osób
Min. 4 osób

Metodologia
Wykład interaktywny 40 %
ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja i wymiana doświadczeń 60%

Organizacja
Każdy uczestnik otrzymuje własny skrypt zawierający całość informacji przekazywanych w trakcie szkolenia
Kurs zakończony dyplomem
Miejsce szkolenia
Bydgoszcz
Cena kursu
250 zł / osoba ( ceny firm szkoleniowych 400 – 3 000 zł.)